Julia

lördag 2 januari 2010

Gott nytt år 2010!

Det har varit väldigt länge sen jag har bloggat sist! men nu skall jag börja ta nya tag och ett nytt år!
Hoppas alla hade en bra Jul och en bra start på set nya året!
Själv har jag haft det otroligt bra, ( det är en orsak varför jag inte hunnit blogga, eftersom mina kompisar är så bäst att jag inte orkar sitta vid datorn när man kan vara med dem !)


Idag är det en jätte kall dag, - 21 grader, men det är fint och denhär vintern har varit perfekt, massor med snö och kallt ute, det är s en vinter skall vara ( fast det alla gånger inte är så skänt för fötterna eller ansiktet )






här är en av mina tvä bästa kompisar!
Jonna, jag och Johanna!





På nyåret före en fest!
Diana, Johanna, Johanna, Jonna och Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar