Julia

söndag 3 januari 2010

Sov dags, eller ?

Nu sitter jag ju här då, fast klockan redan är 00:40.
Min dåliga ovana har blivit till en vana, känns smått jobbigt.
Imorgon skall jag åka till vasa för att träna( friidrott ) .
Jag varnade redan min pappa ( min tränare ), att jag är otroligt trött och att jag troligen kommer att vara lika trött imorgon, haha! Jag tror han lagar ett lite lugnare schema åt mej. Där visar det sej att det alltid gäller att seja saker i förväg!
Imorgon kommer också min bästa kompis hem, som varit i teneriffa, så det blir väl att träffa henne nu på tisdan. Tror hon har mycket att berätta, men jag har minst lika mycket att berätta för henne, så det kommer bli en ivrig konversation!

men nu blir det sovdags!
Gonatt! kraam!


( ps. nu är klockan 00:52 )




Här är jag och min bästa kompis som kommer hem på måndan!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar