Julia

tisdag 5 januari 2010

hittills dagens handling!


På bilden är jag och Jonna,
och hennes orm, som hon har på huvudet,
( och jo, ja var lite rädd )



Min dag började (förstås ) att jag vaknade ( somvanligt ) kl. 14.00. Jag kan bara seja er att jag faktist försökt att vakna tidigare och gått och också gå sova tidigare! Och såhär bra har det gått..
Nu är klockan halv 7, och det börjar bli dags att dra till en av mina bästa kompisar, Jonna!
Vi skall och äta oss feta på en pizza restaurang som heter Ali Baba ( Coolt namn, jag vet )
Imorse trodde jag att dagen skulle bli förstörd eftersom min andra bästa kompis ringde och sa att vi inte kunde vara tillsammans idag, och jag skulle inte orkat med att bara sitta hemma och möglat, men så blev det inte, ( TACK JONNA ! )
Så imorgon blir det väl att vara med elouise då..
Men nu skall jag dra så jag hinner vara med sötJonna!

Hejdå, ( bilder kommer efter jag varit hos Jonna ;) )

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar